VEELGESTELDE VRAGEN
Vind de vragen die meteen beantwoord kunnen worden. Indien uw vraag nog steeds niet beantwoord is, neem contact op met onze klantenservice.
Algemeen
Doen jullie ook de montages?
Montages worden niet door ons gedaan, wij leveren alleen de producten aan u.
Kan ik een offerte laten maken?
Ja dit is mogelijk indien een andere webshop een lagere prijs heeft dan de prijs die wij aanbieden en uw daar bewijs van heeft. U kunt een offerte aanvraag hier aanvragen.
Over Bezorging
Welke bezorgdienst gebruikt Kokendekraan?
De bezorgdienst die wij gebruiken is PostNL.
Hoelang duurt een levering van een product?
Gemiddeld duurt een levering van een product 3 tot 5 werkdagen (uitsluitend van het weekend). Dit kan uitwijken rond de feestdagen en andere tijden.
Wat als de bezorging plaatsvindt terwijl uw niet aanwezig bent?
PostNL zal het pakket proberen af te geven bij uw buren of pakketpunt indien uw daarvoor toestemming geeft. Ook is het mogelijk dat PostNL het pakket op een later tijdstip opnieuw komt bezorgen indien uw aanwezig bent. Meer informatie hierover op https://www.postnl.nl/klantenservice/niet-thuis-bij-bezorging/niet-thuis/
Gaan de bezorgingen door tijdens de pandemie?
Ja, de bezorgingen van PostNL worden gewoon uw geleverd tijdens de pandemie.
Ik heb een onjuist product geleverd gekregen. Wat nu?
Neem per direct contact op met onze klantenservice, dan kunnen wij uw zo spoedig mogelijk helpen om het gewenste product an uw te leveren.
Over Artikelen
Wat is de garantie op dit product?
Vind hier alle informatie over garantie.
Waar kan ik het artikelnummer vinden?
Op de productpagina's zijn de artikelnummers te vinden. Deze bevinden zich onder het kopje (Merk) nr.(123ABC).
Over Betalen
Welke betaalmethoden gebruiken jullie?
Onze betaalmethode zijn Paypal & IDEAL, ook is vooraf overmaken mogelijk. Vind hier meer informatie.
Wat zijn de bezorgkosten bij Kokendekraan?
De bezorgkosten is gratis bij en bestelling boven de €100 door heel Nederland